måndag 6 juli 2009

Sommardag

Mina två flickor var hemma hos deras morfar och Hans sambo Nettan igår. Det hade varit till Amsbergs ridklubb och tittat. Där var Nettans brorsdotter Sandra.Hon har en sköthäst som hon tar hand om. Och ni kan tänka er vad de var överlyckliga när de kom hem och skulle berätta. De hade fått kamma hästen och skrappat tassarna och satt på kopplet runt munnen och öronen. Gud de är för härliga. Tur att den Äldsta Tilda ska få börja på ridlekis till hösten.

Annars så har jag haft en städar helg. Vi flyttade in för 1,5 år sedan men vi har haft en massa skräp liggandes i källaren sen dess. Men nu är berget borta. Känns så underbart skönt, en sten har lättat från hjärtat. Detta berättade vi för svärföräldrarna så då fick de ett ryck och städade ur det andra rummet som vi har ikällaren. Anders farfar var hovslagare så han hade sitt förråd där med hästskor mm.

Jag ser framför mig hur mitt hobby rum växer fram..........drömma får man ju.....det lär ju dröja innan det blir av. Det ska spacklas och målas :))) Kul!


Har även haft en solig och varm helg tillsammans med familjen. Lägger upp en del bilder.


"Gravid dvärgpinscher" Juni





Farmor Gunnel, Tilda & Love






Tilda







Lilly













Love









Farmor Gunnel, Tilda & Farfar Göran

1 kommentar:

  1. Ja, städning är inte dumt:- Skönt blir det efteråt! Så Tilda skall börja på ridlekis? Blir det lerbäcken? Meja skall också fortsätta, så de kanske hamnar i samma grupp. Vore ju roligt:-

    KRAM & HEJ!

    SvaraRadera