tisdag 7 juli 2009

Storbesök från Halmstad!

När jag kom hem igår eftermiddag så var det tomt i huset. Kan inte minnas när det hände sist. Fick en sån där flash back innan vi fick barnen. Det var bara jag och hundarna hemma. Tog då tag i dammsugning och torkning av golvet på nedervåningen. Må tro det var lortigt...:) Men nu är det kanon fint................ett tag. Det går fort att lorta ner när man är tre barn, tre hundar, katt och två marsvin och så är vi ju två vuxna. Vi är ju inte så renliga vi heller :)
Hoppas jag får ett sånt där ryck igen innan det blir för sunkigt igen.

Igår hade vi stor besök. Det var min moster och min "minikusin" Alwin. Han är tre månader äldre än min Love. Men ganska lika i storlek ändå. Det var bar utvecklingen som skilde stor. Alwin han kröp och det gör ju inte Love.
Kul kul att se dem igen, det går långt mellan gångerna.
Här kommer lite bilder


Moster Helena, jag, Mormor Charlotte, Alwin och Love













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar