fredag 3 juli 2009

Sommar rapport


























Kom ju på att jag har ju oxå en blogg. På tiden att jag skriver lite i den.


Igår var hela familjen hem till mamma och Royne och grillade. Gud vilken lyx det är att sätta sig vid ett dukat bord.

Hade även en "egen lyxdag bara för mig". Det började med att jag fick massage av Britt-marie (på jobbet). Så himla skönt, iallafall efteråt. Bävar lite inför själva massagen, det gör så himla ont. Men när det är klart är det så sköööönt :))) Tack Britt-marie. På eftermiddagen bar det av till frisören. Klippnig och färgning av håret. Alltså mitt hår är inte lätt att färg. Jag gjorde mörka slingor eller det skulle var mörka slingor. Till en början så var de lila, bara att lägga en vända till. Då vart de rödbrun. Alltså mitt hår...........men tredje gången gillt, som det så fint heter. De vart bruna. Så nu är mamma snygg :) Eller som Lilly uttryckte sig, mamma var fin du är i ditt ny målade hår. De är goa :) Sedan efter det iväg till mamma för en bit mat. Igår var en riktigt underbar dag.
Har lagt in lite bilder från igår. Är inte så haj på detta än. Hamnade högst upp fast de skull ha varit längst ner :.......ja ja det kommer väl me tiden :))))
Förresten så kan jag rekommendera en kanon bra radiostation, Bandit of rock! Lyssna på den :)
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar