tisdag 21 april 2009

Jobbar :))

Så har denna tidpunkt kommit som jag har längtat efter så himla länge, jag har börjat att jobba. Min chef ringde förra veckan och frågade om jag kunde tänka mig att börja igen...SJÄLVKLART :)
Har sägt hela tiden att jag ska börja att jobba tidigt och nu kom tillfället. Känns skönt att komma tillbaka till arbetskollegor och arbetet i sig.
Och igår var min första dag. Lite pirrigt allt bara snurrade. Men gud vad kul. Älskar att ha utmanningar framför mig.
Love pojken är hemma med pappa nu. Känns helt Ok, men man längtar ju ;))
Var så himla skönt att komma hem igår och kunna mysa med barnen. Har inte riktigt den tiden när man är hemma, mycket måsten som skall göras, men nu får Anders ta dom ;))
Flickorna är som vanligt på förskolan. Idag var det utflykt med matsäck, en höjd punkt! Även den lilla skulle ha med sig varm choklad, kaviarsmörgås och en frukt. Hon var mallig må ni tro. Ryggsäcken hade hon tagit fram. Längtar hem så jag får höra hur det har varit för dem.

Snart dax att gå hem, ska ta mig en välbehövlig fika rast, sedan en timmes arbete igen så att cellerna får jobba........

1 kommentar:

  1. Så du är tillbaka i arbetslivet igen?!
    Bra att Anders får ta sysslorna hemma... *ler*
    Hoppas vi kan ses snart igen! Vi är hemma i helgen om ni vill komma förbi....
    Kram Jane

    SvaraRadera