onsdag 2 september 2009

Nu har det gått alldelens för lång tid igen. Skyller på att jag inte haft tid, igen :)
Hemma går det en som tycker synd om sig själv. "När en man är förskyld......." bla bla bla. Härom dagen så frågade han om int jag oxå kände mig hängig. Visst det gjorde jag men man får inte känna efter för mycket. När jag så det så fick jag en sur min och nån vresig kommentar. Men huvudsaken han får sitta vid datorn och spela, vad han nu spelar. Nog om karlar som det är så synd om. För övrigt så mår de flesta riktigt bra nu. Lite snor får man ju stå ut med.

Det känns så himla skönt att jag har kommit igång att gå igen på kvällarna. Igår såg det mörkt ut, regn och åter regn. Men så klarnade det upp och det vara bara att dra på sig kläderna och gå en sväng. Mitt sällskap är väl inte som det har varit. Hundarna är lite sega. att springa en sväng är inte på tal. Möjligtvis Fredde skulle hänga med. Mårten han går i sin egen lilla värld. Ska det till och springas så får de var hemma å då känns det så konstigt. Van att ha något som går bredvid en.

Igår läste jag på expressen att det var en pappa som skulle till och "öva" upp sina bröst inför amning. Gud, jag vart nästan äcklad när jag läste det. Inte ska väl en pappa sitta och amma sitt barn. Det hör liksom inte till. Tänk om det satt pappor med sina babies på kupolen (ett köpcentrum i våran stad) och ammade. Nej fy bespar mig den synen. Alla pappor tänk inte tanken.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1692954/aschberg-vill-dricka-ragnars-brostmjolk

Här har ni länken. Såg nyss att Aschberg vill dricka Ragnars bröstmjölk. Huuuuua!!!!!!

Jag får rysningar. Gå in och läs ni oxå, så får vi se vilken reaktion ni får.

Dax att återgå till jobbet.

1 kommentar:

  1. Usch och fy!!!! Nej, inga pappor skall det vara! Ja, visst är det tråkigt att springa eller vara utan hund. Jag känner mig "naken" när inte hundarna är med. Själv cyklade jag med hundarna till Bjusan igår, åhej vad det gick... om ca 2 år kanske du också kan cykla med hund:- KRAM

    SvaraRadera