fredag 4 september 2009

Önskan om ett längre dygn!!!!!

Klockan är 9.20 och jag är superstressad. Har hur mycket som helst som ska göras innan helgen, både privat och på jobbet. Hinner jag inte klart på jobbet så blir det helgjobb. Och för mig är det nått som helst inte ska ske. På helgen skall man umgås med familjen!

När det är så här känns det som att man skall sprängas, vet inte riktigt i vilken ände man ska börja. Det som grämer mig mest är en kund som jag har ritat fel åt. Tilluften till kaminen har blivit felplacerad. Och som jag fattar det så beror det på mig men nu när jag tänker efter så måste grundläggaren ha gjort nått fel oxå, men han blåneckar. Inte kul när sånt händer, man mår så himla dårligt, tar det personligt. Kunden i fråga är ett ungt par som har en liten pojk och det är deras först hus som de ska bygga, nej måste tänka på nått annat.
Ska ta och gå till chefen så jag får nå klarhet i vilken ordning som jag ska ta allt.

Men jag ser fram emot helgen. Ett barn kalas, kul för barnen. Och så ett vuxen kalas. Mycket tårta blir det. Jädrans där sprack dieten IGEN :) Det blir mycket fusk.........får ta igen det nästa vecka.

Nej nu var det dax igen att återgå till verkligheten.

kramisar till nästa gång :) M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar