måndag 24 augusti 2009

Vilken Måndag!

Vilken dag det har varit. Skulle snickra ihop en grund idag på morgonen för på förmiddagen skulle jag på kurs. Det vart ingen kurs.....Jippi tänkte jag, nu blir det lungt. Men det sket sig rejält. Har haft så mycket i huvudet, så just nu är allt en enda röra. Har iallafall fått grunden klar :)

Nu ska jag ta mitt pick och pack och åka till nästa röriga ställe, ICA Maxi. HUuuuuuuuuu!
Men mat måste man ha.
Tar tag i bloggskrivande i morgon, har ju lite att berätta angående helgens bravader. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Kramis M

2 kommentarer:

  1. Tror du inte ja hamna i samma klass som emelie carpenhammar då? grannen din, haha. Samma studiegrupp också. Gött med någon från böööörlääänge :) Men hon kom inte ihåg dig eller visste inte vem du va. lever ni och har det kul på jobbet?
    Ja håret är sååå snyggt, är så jäkla glad att ja gjorde det och är så himla nöjd.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad nyfiken jag blir Maria!! Berätta NU!

    SvaraRadera