torsdag 27 augusti 2009

Tunghäfta, för mig skrivhäfta :)

Äntligen lite tid över. Alltså denna vecka har varit kaotisk. Hur mycket som helst, kan du göra detta å detta................huvudet är som en ärtsoppa utan fläsket, fast med fettet :) Vilken liknelse !!!!
Få se hur mycket jag hinner med innan de kommer in nån som vill nått eller klockan och man får dårligt samvete :)
Helgens bravader är väl inte så spännande som det kan ha tyckts. Men det började på lördag hemma hos min farbror som fyllde år Grattis!!!!!! HAn har ju en sambo som är så härlig. Från ja vad det nu är, upp över iallafall. Så go dialekt, å vad hon kan snacka. Iallafall vart det En kanooooon god smörgåstårta. F-N där sprack dieten ;( Och efter det kommer det in ett stor fat med kakor och bullar. Hade lite karaktär, tog EN kaka, BARA :) Alltid kul att träffa släkten. Man ses så sällan. Blir när nån fyller år. Har ju fullt sjå att träffa de närmaste. Tänk hur livet har blivit. När man inte ens har tid att träffas. Jag hinner ju inte ens att åka ner på Kupolen och shoppa !!!!!!! Illa illa.

Ja ja! Efter det så bar det av hem för att lämna ungarna hos farmor, sedan bar det av till stan för att hämta maten som jag hade på min lott, ja jag vet, jag erbjöd mig att hämta :) Kinamat och Sushi. Gottgottigottgott........Hem till pappa och Nettan. Först nu kunde man slappna av. Öppnade en vinare och hög in på Sushin mmmmmmmmmmmmmmmm. Hade längtat att få dricka lite vin och umgås. Så denna kväll hemma fick man i sig en hel del. Nästan en flaska vin, 2 st Irish Coffee med vaniljsås, tack Nettan och Mikael som bidrog med denna dricka.

J-lar plikten kallar fortsätter snart...........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar