fredag 21 augusti 2009

Galen

Igår lade jag upp en annons på blocket angående barnvagnar som vi vill sälja. Och jag blir GALEN............Det ringer hela tiden.............det ringer NU! Har verkligen inte tid att svara idag. Så himla mycket att göra, typiskt fredag. Har inte ens haft tid att gå ut på faccet, och det är ju obligatoriskt :) Nej nu ringer det igen....................skulle ha lagt in på telefon svararen att jag sitter i möte eller nått. Slutar vid 16, ni ska tro att de kommer att bomba mig då :( MEn jag vill ju ha dessa sålda oxå. Skulle ha skrivit i annonsen att jag är anträffbar vid 16. Bra att veta till någon annan gång. Nu ringer de igen, ska ta och svara denna gång.............................................................JIPPI en är såld :))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar