tisdag 18 augusti 2009

Madonna I Göteborg

Som de flest redan vet så har jag och Anders varit ner till Göteborg för att titta på 50-åringen med stort M, Madonna. Vi passade oxå på att gå på Liseberg. Älskar att åka karuseller, speciellt de med hög fart och mycket svängar hit och dit........bergådalbanor......skit kul :)


Min Älskling Anders



Till höjdpunkten med resan, Madonna. Har ju laddat för det här så många veckor. Ända sen vi köpte biljetter. Så äntligen dagen var inne. Hade strosat på stan jag och Anders, shopat lite. Druckit nån ÖL. Gud vad det är skönt att bara vara han och jag. Man blir nästan nykär :) Innan vi skulle gå till Ullevi så hade vi bokat bord på en restaurang i Eriksberg. Det var där vi bodde. Vid lunch så hade vi ätit sushi. Ni som inte vet så ÄLSKAR jag sushi :)))


Så här god var min tallrik. Mycket mat var det oxå......mmmmmmmmmmmmmmmmmm


Jag och min älskade pappa, de var oxå med till Götet

Ja så när det var dax för oss att äta på den där restaurangen så var både två MÄTTA. Det slutade med att vi beställde in en Quattro som vi delade på. Och så klart en varsin stor stark. Skönt när man kan göra som vill, inga barn som man måste ta hänsyn till.

Sedan bar det av till Ullevi. Ju närmare vi kom desto mera folk. Lilla borlänge har inte ens så där mycket folk en lördagkväll. Väl på plats var det bara att leta på sin plats. Mittemot scenen, kanonljud.

Vi hade hört att hon skulle gå på scen vid ca 21.00. Klockan vart 21.00, ingen Madonna............... Hon vart 21.20, ingen Madonna. Nu börjar man att bli ganska så irriterad. Hon klev inte på scenen förrän vid 21.55 ca. Då var man lagom avslagen. Hade ju druckit öl hela eftermiddagen så man kände sig nästan bakis och så var man trött. Men nu var hon där, levande på scenen. Hon körde igång, lite lågmällt. Men det var bra.

Hela konserten i sig var både och . Hade många höjdpunkter och så var det stundtals som det inte var bra alls. Inga extra nummer heller. Så i helhet så är jag ganska besviken på Madonna.

Tanten som alla har lyft till gudarna att hon är så bra. Bra var hon men inte kanon :( När allt var slut kändes det snoppet, lite besviken. Men å andra sidan så har man ju sett en världsartist utan dess like. Tog lite bilder med de vart inge bra, men bifogar ändå.

Kramis Maria



Man lär ju få njuta lite oxå :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar