torsdag 20 augusti 2009

Äntligen ska man få gå hem. Har jobbat med skallen hela dagen. Setat och rättat ett hus hela förmiddagen, sedan hade jag ett eget hus som jag skulle börja att speca. Mycket hjärnjympa blir det :))

Har ju världens huvud bry oxå. Har köpt mig en ny mobil Nokia 5800. Tror ni att jag kan me den da....................icke sa nicke :( skulle lägga in en annons på blocket. Och ni som har gjort det vet att man skall ringa och knappa in en massa siffror när man skall betala. För det första så visste jag inte hur jag skulle ringa ut, pinsamt. Sedan när jag väl lyckades ringa så skulle det knappas in ett nummer..............hittade inte var man fick fram tangentbordet på telefonen. Nokia 5800 är en tangentlös telefon, snarlik Iphone. Var tvyngen att lägga på. In i instruktionsboken, leta efter tangentbordet. Inte F-N hittade jag det. Till att fingra på skärmen på telefonen. Vips! där var den. Okej, bara att ringa upp igen. denna gång satte jag på högtalaren så jag kunde se vad som hände på skärmen...............Å vet ni, jag lyckades. Fick in en annons på blocket till slut.

Kan erkänna att jag var på väg att flytta mitt SIM-kort till den gamla telefonen. Men trägen vinner alltid.

Nu ska jag ta och plocka ihop och gå hem till nästa jobb :) Blir att sitta med telefonen ikväll.
Hade jag fått som jag önskade så skulle allt fungera på en gång.

Kramisar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar