onsdag 1 april 2009

1:a inlägget

Hej! Har skapat mig en blogg. Något som jag inte trodde att jag skulle göra. Vem skulle vilja vara intresserad av mig och min vardag. Men men nu har jag börjat. Hoppas det blir lika kul som alla säger.
Fick just ett telefon samtal från min svärmor att köttet från den senaste slakten hade kommit, dags att börja att packeter. Som tur är så sover den lille än :) då får man jobba ostört, en litttten stund. Vet hur det brukar sluta. Hinner inte mer än börja så är det nån som vaknat. Dags att börja.
Ha en bra dag i det fina vädret.

1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Tack för ditt fina inlägg på min blogg! Ja, det är tufft, kan inte fatta att åren har gått så fort.. men det är dags nu.

    Ser att du också har skaffat blogg! Då kan jag hålla koll på dig med:- Vi måste ses snart igen, men då skall jag inte ramla i trappen! (Har faktiskt lite on i axeln än) Kanske i helgen? Vi tänkte nog hitta på ngt med hundarna och Meja, typ korvgtillning eller så.


    KRAM JANE

    SvaraRadera