tisdag 15 september 2009

Morgonrapport

Klockan är 7.20 och jag känner mig ganska pigg :) Det är verkligen ovanligt för mig nu för tiden. Kanske beror det på att jag hade det så himla trevligt i går eftermiddag. Då var familjen nämligen till Sörbo stugan och grillade korv tillsammans med familjen Hagström. Bra ide Jane. Kan tala berätta att alla var kanon trötta, både hundar och ungar. Känns så bra när de har fått sitt. Det tråkiga med det hela är att jag måste gå ut och köpa lunch idag. Men det är smällar man få ta.

Ska ta och jobba på lite så kanske jag kan gå hem i skaplig tid idag oxå. Ikväll ska jag och Team Fiskarhedenvillan ro roddbåt mot Swedbank ute i Torsång. Är lite nervös, har ju aldrig rott nå annat än en liten eka. Men hur svårt ska det vara. Efteråt blir det Fisksoppa på Torsångskafe. Ja just det, ska ju även få mig en dust av Britt-Mari, våran massör på jobbet. Bävar, gör så ont :( Men det är skönt efteråt.

Nä nu är det dax Bye Bye....................Kommer med rapport om kvällen. Förstå vilken träningsverk jag kommer att ha........hua bara att bita ihop imorgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar